سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پالت پلاستیکی با طراحی مدرن

پالت پلاستیکی با طراحی مدرن 

مواد با کیفیت بالا: پالت پلاستیکی در فضای باز از مواد کیفیت بالا ساخته شده که عمر طولانی دارد حتی در استفاده های سنگین و ضد آب، مقاوم در برابر دماهای بالا و پایین، مناسب برای استفاده در اکثر محیط ها. استحکام آن یک راه کارآمد برای سازماندهی و ذخیره بار است و آن را به یک راه حل قابل اعتماد برای نیازهای باربری شما تبدیل می کند.

طراحی نوآورانه توخالی: پالت پلاستیکی از طراحی شبکه ای برای افزایش گردش هوا در اطراف کالاهای ذخیره شده استفاده می شود و می تواند کالاها را تا ارتفاع معینی بالا ببرد. به ویژه در محیط هایی با محموله مایع یا جایی که شرایط نگهداری تمیز و خشک در اولویت است، مفید می باشد و قابلیت های محافظتی آنها را بیشتر می کند. لبه های گرد قابلیت ضد برخورد را افزایش داده و طول عمر پالت را افزایش می دهد.

تمیز کردن آسان: لکه ها و گرد و غبار روی پالت پلاستیکی را می توان به سادگی با آب شستشو داد یا پس از مدتی استفاده با برس و صابون تمیز کرد. مانند پالت های چوبی مایعات را جذب نمی کند و می تواند به سرعت خشک شود. لبه های گرد قابلیت ضد برخورد را افزایش داده و عمر پالت را افزایش می دهد.

مناسب برای انواع مصارف صنعتی و غیرصنعتی : پالت راحتی با محیط های مختلف سازگار می باشد و نیازهای مختلف چه برای مصارف تجاری خانگی و چه صنعتی برآورده می سازد، و راه حل های عملی برای نیازهای ذخیره سازی و حمل و نقل در مقیاس بزرگ ارائه می دهند. با عملیات چیدمان و جابجایی، مانند پالت لیفتراک، سنگ فرش انبار، تشک های ضد آب، تشک های حیوانات خانگی و غیره ملاقات کنید.